Kroppsglädje

Forsythian utmed cykelskjulet blommar jubelrikt och lyckligt gult-gult-gult.
Hemma och vänder efter ett träningspass step och pump med
kroppen full av glädje-hormoner. Det hade aldrig funkat utan musik!
"oh black Betty bamalam...kicksparkar tre åt gången i takt..bam BAM BAM.
Och att få upp tunga kroppen i hopp och skutt, minnas hur det var när man
var liten och sprang och hoppade hela tiden, det var i princip så man tog
sej fram.
Mars går in i väduren,lite piggare kanske,sextil till venus,låter trevligt.
Jupiter i sextil - konstruktiv aspekt och stabila saturnus i sextil till månen,
passande aspekt för att odla,både växter och fina väninnor. (måne-kvinna)
Mitt tarot slutade med nio stavar ett härligt styrke-kort,syntes mellan manligt
och kvinnligt.
Ja jag tänker fortfarande på Randy the Ram, Mickey Rourke,särskilt när
jag tränar...
Älsklingen tycker det låter lite läbbigt när jag säjer att jag känner mej som honom.
Älsklingen som är så extremt inkännande att han tar över mina krämpor.
Har stulit mina restless legs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0