Tre kvart på en balkongfest

Sen stod jag inte ut. Frös och flydde hem till mitt lilla hem
och teven.
Det värsta är inte att älsklingen är sexton år yngre än mej,
det värsta är att hans vänner är det.
Men det är inte åldern det handlar om...
Kom på att jag nästan alltid blir arg när jag går på fest,
inte så konstigt att jag sällan är bjuden.
Den jag blir argast på är mej oftast mej själv. Maken till
osocial  människa - ska det vara så svårt att bjuda till lite.
Men jag kan inte bjuda till när det inte känns rätt eller kul
eller stimulerande.
Jag kan inte tycka att det är kul med en mänska som berättar
att han en gång lyckats trycka i sej sjutton korv med bröd på
raken, Det är väl inget att skryta med, han borde skämmas.
Men värst är att frysa så jag cyklade hem och det var bra för
jag ville inte gå från början.
Trött efter att ha tränat,gått på torget, satt potatis och rensat
kirskål.
Dessutom hade vi det trevligt så det räckte hos Bästa B och bästa
Lars igår. Bästa V var med och vi åt ,så gott, gick ner till havet
och såg solnedgången,hem till brasan och mjuka soffan, kaffe,
Bailys och ett par tryfflar.
Läst klart Stefan Gurts "Minnen av framtiden", poetisk slags
kärleks och sciense-fiction roman
Spelar in skräckfilmen " Dark water" som kommer sent ikväll.
Annars kan jag se  "The producers" kanske,eller "The pianist".
Eller lägger mej tidigt,det vore skönt.
Min mage har svällt upp av stress, eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Men kom hit till tranered! Vi tittar på robison och äter chokladpudding! och te eller kaffe

2009-04-11 @ 20:23:49
URL: http://filmflykt.blogg.se/
Postat av: Mikael Gaunitz

Låter helt klart som att du inte borde gått på festen.

2009-04-13 @ 10:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0