Jag har skaffat face-book

Ja herrejösses va de hitter på...
Hela mitt korkade namn kom med, alla mellannamn, och jag får inte
bort det. HJÄLP!
Är så lydig. Skriv ditt fullständiga namn, ja.
Nu letar jag efter folk men får hjärnsläpp,dethär kommer att sluka tid!
Men det är nåt nytt iallafall i min inrutade tillvaro. Och så genialiskt.
Människor man aldrig skulle ta kontakt med i vanliga fall även om dom är
bekanta. Hit är tröskeln till kontakt nästan obefintlig.
Bodypumpat, tagit ett dopp i havet direkt efter, så jävla skönt.
Molnen som kommer och svalkan skänker en ljuvlig befrielse.
Plockat jordgubbar,flera liter varje dag nu.
Tord hjälpt mej tålmodigt med facebookandet, sett avsnittet av
ettans vampyrserie "being human". Gäsp. Lite som "underworld-
filmerna" . Spelar in den svenska "Hälsningar från skogen" som
jag ser fram emot att se.
Nu kom jag på en person till. Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0