Kyla

Kall vind men varm sol.
Känner även kyla och avstånd i mitt hjärta,som om mina nära
och kära är längre bort än annars.
Undrar vad jag egentligen har för relationer,hur mycket närhet
och kärlek där egentligen finns.
En tid av alienation och ifrågasättande, av min egen roll inte minst.
Den här känslan är väl en spegel,antar jag.
Vaknade med midsommarångest.
Nej förresten blev jag väckt av min morgonfascist till dotter som
gillar att skicka sms kvart över sex.
Hade annars tänkt sova lite längre idag eftersom det blev sent igår,
sova till sju iallafall.
Såg sista avsnittet av Nip-tuck och blev väl nöjd med att Cristians
cancerbesked visade sig vara en förväxling,även om det var lite banalt.
Nu kan nästa säsong fortsätta med massor av förvecklingar mellan
Liz och Kimber. Cristians förmodade svek mot Liz. Och den nya lilla
dödliga damen som Sean trasslat in sig med. Vilka rörliga mungipor
hon har! Lustgas-missbrukare och kvinnlig seriemördare med övergrepps-
problematik eller?
Annars lever jag med Lars Noren och terapi-Paul . Det är där jag befinner mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0