Modeblogg?

Lugn morgon med harmoniskt regn utanför. La tarot och tittade på mina transiter.
Fortfarande vilar jag i saturnus svala nyktra skugga men vad är detta! Ett par aspekter
nästa år jag förbisett. Neptunus trigon ascendenten och uranus kvadrat ascendenten
samtidigt.
Jag utmålar genast ett scenario men tar sen ner mej på jorden. Aspekter har kommit
och gått i mitt liv och resultatet blir aldrig vad jag tänkt. Alltid helt i enlighet med
planetens energi men ändå inte så som jag föreställt mej.
Gud är en trickster för alla oss som försöker förutsäga framtiden.

Klipper av den långa jeansklänning jag köpte igår för fem kronor på röda korset
och det blev bra! Sitter som en smäck,med en  liten kapuchong och fram-fickor,armlös.
Har förstått att det är modebloggarna som är verkligt populära.
Den överjordiskt vackra Kenza eller va hon heter.Ebba, Sofie,massor av unga söta.
Här kommer mitt bidrag:
Dagens outfit: Barntights (lite korta) i nåt gott mjukt syntetfliessmatrial från Rusta-rea,
nitton kronor. Svarta.
Mina älskade röda gummistövlar.
Reatopp från HM´s 49 kronors-ställ,blommig och singoallaringad. Lös över lilla magen
sockar från Ge-kås.
Gått upp tre kilo sen jag började träna. KUL! Men det är nog muskler,tröstar jag mej med.
Jag kan inte banta. Det gör ont!
Äter nyttigt men mycket.
Nu blev jag hungrig, måste sluta.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0