Röstat som en duktig medborgare

Jodå.
Promenerade med älsklingen som återhämtar sig från Sweden rock-strapatsen,
gjorde min plikt och gick sen hem till dottern och svärsonen som satt på yttertrappen
och skrapade dörren i meditativ arbetstakt.
Där fick vi en liten plock-lunch och trevligt prat. Läste att Kill Bill-Bill dött!
Nej men. Mystiskt dödsfall i Thailand. Sexrelaterat, självmord, eller mord?
Men han dog ju som Bill, de där stegen ut i mörkret efter Umas mästarslag...
va hette det...fem-steg-exploding-heart, eller vad det var. Väldigt snygg scen.
Man ryser när man tänker på det.
Som den eskapist jag är tänker jag mer på hur det ska gå i kvällens Nip-tuck
än EU-valet.
Och VARFÖR har de lagt avsnittet så sent? Jag är ju sömnig nu.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Aha, det var alltså inte reprisen jag fick på efter elva igår! Hoppas allt är väl med er. Ser fram emot midsommar, hur det nu än blir. :)

2009-06-08 @ 16:51:09
URL: http://filmflykt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0