grönt blommande ljus

Äntligen en lugnare dag,med moln. Hade en  harmonisk morgon,vaknade
tidigt,frukost och tarot-läggning i sängen. Såg bra och välbalanserat ut
med en lustig symmetri med kejsarinnan i mitten,kejsaren i det under-
medvetna och  de älskande i det medvetna upptill. Slutade med seger-
kortet sex stavar, ett favoritkort.
Ett yoga-pass för Annika,mycket mycket styrka och uthållighet. Hon
lockar oss att våga sätta oss själva på prov,våga kämpa. Ser ut som
en krigar-prinsessa själv förresten!
Hunnit städa en del idag, så jäkla viktigt för mitt välbefinnande,lägga
på min skrynkliga självdeklaration.
Kolonin dit jag tog med en dunk hett vatten med såpa för att tvätta
växthuset rent från alger. Bästa V dök upp med lilla A, passade henne
idag.
Först är hon lite motig och svår men rätt som det är skurar hon med
mej,grejar och håller på och efter ett tag är hon på ett strålande humör.
Bästa V lär henne virka blommor, hon får goda saker från olika familje-
medlemmar. Född med en stor-trigon. Goda förutsättningar.
När jag sen kommer hem ringer älsklingen från Stockholm och vi
pratar. Lägenhetens fönster är fyllt av trädens grönska utanför och
jag är så glad för allt är så vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0