Alex schulman på P.1

och livbojar som sjunker. vilken värld!?
Asch skämt åsido, Schulman skötte sej jättefint och så kul att ha sin
mamma som sidekick. Ett helt igenom nöjsamt program,han växer och
mognar, den lille smarta elake pojken.
Teman han tog upp var narcissm och dödsskräck. Å jag tror jag gillar
honom mer och mer. Och att ringa in Tina Rosenberg angående sin
oförmåga att uppskatta damfotboll,det var bra. Han väjer inte.
Idag fyller äldsta-dottern år så det blir kalas igen. Ska bara
hämta lilla A först och sen ska vi ta oss dit efter pannkaks-landning
hemma hos mej.
Skrivit massor framför datorn idag,mest yngsta-dotterns astrologiska
transiter. I alla år har jag terrat mina döttrar med små inslag hit och dit
om astrologin men kanske aldrig riktigt gett mej tid att sätta in dem
i terminologin. De har inte varit särskilt intresserade heller,men kan man
nu råda lite med utgångspunkt från planeternas symbolism så kan det
ju kännas värdefullt.
Nu kom Tord hit med långa kliv,han ska få sjussa mej idag. Mej och lilla
Halvan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0