På bättringsvägen

Faktiskt vågar jag mej på att tro det. Men i morse fick jag ta en-och-enhalv treo
mot den jäkla huvudvärken. Gårdagen var gräslig.
Inte på dan för då var jag just sådär febrig att jag kunde slumra lite från
och till och Tord kom och vi lagade pasta tillsammans. Han var okej  då
men idag var han dålig igen. En varannan-dags-topp tydligen.
På kvällen mådde jag illa som fasen,huvet skrällde varje gång jag hostade.
Höll mej vaken för jag ville se nya omgången av "Weeds" på sexan, men
orkade inte njuta  som jag brukar.
Idag har jag iallafall dammsugat,bakat bröd och vädrat
sängkläder så nu får jag banne mej börja leva som vanligt.
Imorgon måste jag Ut innan jag förtvinar.
Träna får man väl spara på.
Och så utslätad i huvet jag blivit,tomt och innehållslöst,helt oinspirerat.
Får väl hoppas att något växer till nu ut ur detta viloläge.
Vill absolut måla...men inte ikväll.
Hoppas hoppas att detta var svinflunsan så man åtminstone skaffat
sig en immunitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0