Återfunnet

Skulle cykla till mitt vanliga träningspass denhär fredan och
stack ner handen i min lilla väska och den borttappade husnyckeln
la sej i min hand! Så jäkla skumt!
Den väskan genomsökte jag intensivt minst två gånger. Tog Ut allt,
vände uppochner och skakade på den. Den har ju för sjutton en metall-
bricka förankrad vid sig,hur har jag missat den?
Nu bara fanns den där. Mystiskt.
Om det inte är andar som ett tag teleporterat den till en annan dimen-
sion så visar det på panikens dåliga inflytande på omdöme och sinnen.
Att rota runt i panik med tanken "jag får inte ha tappat nyckeln" är
inte produktivt...tydligen.
En vända till kolonin efter ett hårt pass step och bodypump, men jag
kände att jag nog behövde vila så särskilt mycket arbete blev inte
gjort. Har faktiskt klarat av detmesta nu och ska väl ta nästa röjning
efter frosten.
Cyklar nöjd hem i solskenet och nu ska jag ta det lugnt en stund.
Lyssna på "spanarna" kl 3 på p1 och sen cykla och hämta lilla A.
Tord får nog stanna hemma och måla på huset i eftermiddag och
kväll och jag ska se programmet om Dali´.
Drömde om tre ödlor och en padda i min vattentunna.
Favoritdjur.
Dags för en tarotläggning.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag vill oxå lägga tarot. Nästa gång! (när inte Mathias är med, han skulle nog implodera ;-)

2009-09-21 @ 22:44:32
URL: http://filmflykt.blogg.se/
Postat av: ulla

Javisst, det var länge sen man råkade dej utan Mattias. Då kan man ju inte heller fråga ut dej

om hur det går med relationen. Det ser bra ut iallafall,han tycks helt sympatisk och mysig tycker jag!

2009-09-23 @ 09:16:33
URL: http://ullaunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0