En liten healing-resa

En god natts sömn och en lång intressant dröm, där kontentan
nog var att man kan byta livsstil och plötsligt befinna sej i något helt
främmande och ändå känna sej hemma.
Gjorde en "resa" igårkväll. En inre visualisering. Den var intressant i
många aspekter eftersom jag försökte " gå ner" åt vänster istället för
min vanliga utgång höger. Har upptäckt att jag nästan alltid håller
mina ögon åt höger och vilo-läget och visualiseringsläget finns
i den riktningen.
Där var väldigt trångt och mörkt och efter ett långt och djupt fallande
kom jag ner i vattnet. Försökte först falla i nåt annat ( en hög med
skräp, damm och fjädrar? ) men det blev vatten.
Oj ,hajar i vattnet!  Vill de mej nåt? Kanske var jag fördomsfull men
jag har läst att man ska undvika djur med vassa tänder och insekter
i inre-resor. Så jag tog mej upp på en flotte och kom iland på en
sandstrand till en äkta söderhavsö.
En eld brann en bit upp vid den skyddande skogskanten och
där väntade en rynkig liten god och glad söderhavstant. En " Momma"
så moderlig och varm.
De var nog flera sen och de skulle "rena min aura från smog". De tog
fram så fina färger ; ljusblått, rosa , guld och gult . Såg att jag saknade
grönt och i nästa stund strålade jag i vackert turkos.
Men hur jag än försökte gick det inte att få dem ner till fötterna.
Testade olika varianter men det blev inget riktigt genomslag.
Kanske räcker det till en början med att bara rena auran ?
Ska försöka återvända till den där goda ön flera gånger.
Så -
Så roligt kan man ha när pengar saknas till resor i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0