Mer solfläckar...

Nu inleds en ny solfläcks-cykel med ökad elektromagnetisk strålning
som kan öka problem med bla GPS. Tydligen hela tretton år sen sist och den
vanliga elvaårs-cykeln har alltså överskridits. I gengäld kanske den varar längre.
Magnetiska stormar....
Det är inte bara på solen det stormar.
Under promenaden med väninnan,då vi skulle titta närmare på de klyftor som
blivit uppenbara under åren artade sig till att växa till öppna gravar.
Jag har inte riktigt trott på det här med att prata ut. Ganska
ödeläggande kan det vara.
Så nu också.
Cyklade hem och la mej i ett hett bad för att tina upp och kunde bara
konstatera att pluto i mitt relationshus på aktiva mars, verkligen öppnar
upp och vänder på stenar. Stenar som legat länge och bildat en väg att
gå på. Men nu är vägen uppbruten.
Fortsätter måla på min tavla med två kvinnoansikten,som jag är rätt
nöjd med. Skulle gå och träna på morgonen men fick låta bli.
Huvudvärk.
Annars är jag nog rätt frisk nu, kanske bodybalance i kväll.
Älsklingstord har överlevt sin killfest och det mesta i hans lilla hus
överlevde också.
Börjat läsa Jonas Hassen Khemiris språkfyrverkeri "Montecore,en unik
tiger".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0