Jessika Gedin å jag!

Lyssnade nyss på spanarna på P 1. Alltid lika roligt.
Döm om min förvåning när Jessika Gedin gör en namnspaning som så
mycket handlade om precis det jag skrev ett par timmar tidigare i mitt
blogginlägg.
Ack ja....alltid ska folk härmas.
Nej men allvarligt, det var roligt och synkront.
Målar så ögonen går i kors. En slags sfinx på en liten kista.
En kvinna med ett lejons kropp.
Matat skatorna med bröd från mitt fönster men sen kom måsarna.
Jag gillar måsar och kråkor och skator iallafall.
Fast man får nog inte mata fåglar i varbergs bostads bostäder.
Men lite wild and crazy måste man få va en fredagseftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Gillar!

2010-01-29 @ 23:48:51
URL: http://filmflykt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0