Januari är en grop jag fallit ner i.

Förlamande trötthet. Riktigt jobbigt - eller bara vilsamt?
Vill bara veta om det ska vara såhär?
Försöket att träna var inte rätt. Nu haltar jag dessutom med en
alldeles förskäcklig träningsvärk.
Tänker att jag nu när jag är så här lågt stämd nog nästan är
lättare att umgås med. Mer laidback, lugnare, vilsammare.
Torden tycker nog att det är helt perfekt- mina krav och min
frustration är inte så närvarande. Det är helt okej att bara se på tv.
På eftermiddan är jag så trött så jag somnar. Väldigt ovanligt
annars. Och ändå har jag sovit hela natten och sent på morgonen.
Detta kan bara inte vara rätt.
Idag besök. Rosi som i sin pensionsålder vänder runt på livet.
Flyttar ihop med en man, rycker upp och drar till Båstad.
Har haft en väninna som alltid varit som en syster för henne och
som nu gått bort i cancer.
Men Rosi får i samma livsskede kontakt med tre halvsyskon som
hon aldrig känt.
Hon ger hopp om att livet kan vända sej och vrida.
Nya vindar kan blåsa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0