Frisläppande energi

Jag förstår att inte alla är med på mitt sammanhangstänkande men
så här tänker jag:

En Fantastisk dag med en speciell energi som jag länkar till Tornet i
tarotleken och till min pågående Uranus kvadrat mars.
Ses vanligtvis som destruktivt men för mej fungerar en utmanande
energi bra, för annars blir ingenting alls förlöst...
Ja just förlösning, släppande, rullande brusar genom tillvaron idag...

Börjar med att lämna av kvardröjande persedlar till en vän.
Som jag vill lämna.
Drömde om henne inatt.
Men med en fri känsla i hjärtat faktiskt.
In på min träning med skivstång och hög musik, darrande muskler,
senor, svett som bryter fram ur varje por, droppar ner på golvet,
lite smärta - stor glädje, och en känsla av styrka och välbefinnande.
Gottgott prat med goa Jeanette på väg upp genom stan sen.

Skulle senare städa ( rening), tömde dammsugarpåsen och DÅ kom
jag på att arbetsveckan snart var slut och jag skulle ringa vaktis om
mitt avlopp - och dom hann komma!! Två fina killar med en stor sug
och plupp så vart det klart och jag kan bada igen utan att hela golvet
blir översvämmat.
Samma energi!
Tord kom hem till mej och hade lämnat nycklar till nya ägarna och han
kände sej fågelfri och lättad efter en hektisk tid.
Färdigt!!
Så vi tog oss till stan. Jag på vingliga cykeln som nästan tjänat ut, tappat
sina ekrar och känns livsfarlig.
Plockade ut sparpengar och köpte mej en ny!!
Sådär: Ny energi.
Hel och intakt.
Renad och ny.
Vi vänder blad som kungen sa - och så heter min nya cykel: King!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0