Att gissla sig på långfredan

med ett rejält pass step och pump! Man ska väl plåga sej
idag?
Nej så blev det inte utan ett jubel-pass,steg och knälyft
till "womenaizer"hopp och kicksparkar till lite "ring my bell"
Hårdrock till benstyrka,biceps och triceps,härligt härligt.
Svetten droppar ner för armbågen.
Men sekvensen med armhävningar är fortfarande ett
skämt för mej. 32 stycken,,, kommer jag upp och ner fyra
gånger får jag vara glad! Otroligt svaga axlar.
Kan vara att jag brutit nyckelbenet en gång? Nej jag har
nog alltid varit rätt svag och klen.
Motvind i sol hem,nu ska jag göra kaffe och åka upp till
kollo. Kokat ris i morse så jag kan göra sushi-rullar till
kvällen att ta med till Bästa B och bästa Lars.
Jupiter närmar sig min sol och visst är det en sällsynt
tid, uppe på en platå där man faktiskt mår bra och
så mycket är tillfredsställande i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0