Galaprinsessor

Har jag läst ut nu och den har fungerat som en kontrast
till mitt just nu jordiga liv.
Den är skriven av två hollywood-döttrar Amanda Goldberg och
Ruthanna Hopper, den senaste Dennis Hoppers dotter, den första
producenten Leonard Goldbergs dotter.
Massor av kändisnamn hit och dit, men en annan är ju uppfödd
på veckotidningar, så man hänger ju med så det räcker.
Men boken var för mycket chick-lit för min smak även om
det var kul att läsa om kändisarnas light-buhddism,flum-ritualer
och aura-läsare. Mycket knas blir det och mycket mode.
Tog med mej Joe Hills skräcknoveller till kolonins kaffestund
idag.Härliga!
Första fjärilen,första dan man kunde vara bararmad en stund.
Vännen J i telefon i gårkväll,han hade fortfarande snö på
gräsmattan.
Jobbat intensivt med kroppen varje dag nu så jag tog mej
en avstickare till ett pass body-balance. Nytt program, rätt
krångligt,mycket sidböjningar med armarna uppåt och bakåt.
Följe upp genom stan med bästa M.
Mycket folk ute på promenad i den sena eftermiddagssolen.
Satt lök idag annars och planterat miljoner vitlökar som kommer upp
i tuvor som måste sättas om en och en.
Väntar på älsklingen, ska göra god pasta med grädde, dill
lax och räkor. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0