Jord under naglarna och det gäller att välja rätt identifikationsobjekt

Läser Anthony Robbins, mycket fascinerande om hjärnan och måendet.
Kroppen speglar känslorna och vice versa. Genom att härma en person
kan man känna och tänka som den. Så välj en person som ser frisk, stark
och förtroendegivande ut (om det är vad du vill,t.ex), iaktta och härma minspel,
hållning och allt så kan du känna dej  likadant och ge det intrycket.
Att prata om något positivt men använda en svag och kraftlös röst och dess-
utom ha ett ryckigt och okoncentrerat kroppsspråk, ger ett inkongruent intryck.
"inkongruensen hindrar mej att vara allt det jag kunde vara,att göra allt det
jag kunde göra. Att ge sig själv motsägelsefulla signaler är ett undermedvetet
sätt att ge sig själv en smocka.
"
Och jag som alltid känt mej så full av motsägelser och tyckt att det är att
vara lite komplex och intressant! Inte så konstigt att man inte kommit
nån värst vidare vart!
Huvudvärk idag ( ja, jag gav celluliterna en omgång häromdan) Kan sam-
bandet verkligen vara där?
Långt gott telefonprat med bästa M på morgonen. Hon hade drömt en sån
tydlig och innehållsrik dröm som speglade hennes liv så bra.
Kolonin. Plantera ut lite salladsplantor hemifrån till växthuset. Kratta gångar,
sprida aska,rensa förbaskad kirskål.Dela perenner.
Dottern kom med lilla A för att hämta en avläggare från krusbärsbusken.
Senare kom bästa V och tillslut dök älsklingen upp, hade varit tvungen
att vara lite på jobbet. Inbrott i bollautomaten på golfbanan.
Rätade upp staketet så det blev rakare,sen åkte vi hem och kokade
potatismos som la sej så gott i våra magar.
Lång skön kväll hemma.
Mycket socialt liv  orkar jag ej!
Jag fattar inte riktigt hur jag svarar på kommentarerna,vart ska dom?
Men jag har lärt mej kursiv stiloch att stryka under.
Små baby-steg åt gången.
Nu ska jag läsa Hunter S Thompson. Det var reportern som Jonny
Depp porträtterade i "Fear and loathing in Las Vegas".
Outsiderskribent och Gonzojournalistikens skapare.
Skriver om Hells angels "en sällsam och skrämmande legend".
Se om jag orkar se "My name is Earl". Älskar Randy, hans
korkade bror. Känner mej lite som honom ibland.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag ska hjälpa dig med kommentarerna. Du kan nästan!

2009-04-13 @ 22:28:35
URL: http://filmflykt.blogg.se/
Postat av: Mikael Gaunitz

HUGA! Vad jag smockat mej i mina dar !!

2009-04-15 @ 07:48:51
Postat av: Mikael Gaunitz

Så många smockor jag gett mig själv genom åren....

2009-04-15 @ 07:55:13
Postat av: Mikael Gaunitz

och andra.....aj, aj ,aj.....

( sorry alla komentsen, men det såg ut som de ej fastnatt...:) )

2009-04-15 @ 07:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0