Vart tar celluliter vägen?

Kan det vara att jag ägnat mej åt lite kroppsvård
och masserat och borstat på mina celluliter som
gör att jag fått denna jäkla huvudvärk?
För om man frigör en massa fettansamlingar
(för det är väl celluliter eller?) kommer de väl ut
i systemet,eller?
Kollat igenom medecinförrådet (mest gammalt
arvegods) hittar jag en liten ibumetin,den kan väl
knappast hjälpa?
Var iallafall på kolonin och målade staket-stolpar,för
vädret blev bra,nästan varmt,nu är jag hemma och
kokar potatis och steker strömming.
Noterar att barnvagnarna ser ut som dom gjorde
när mina barn var små igen.
Och fransväskor blir modernt igen.
Hittar en gammal i brun mocka i mitt outsinliga förråd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0