Sommaren närmar sig sitt slutskede

Nu har vi haft lite go semester,han å jag.Mycket sola bada och
igår en härlig cykeltur till Getterön och Stinas för att höra goda
vänner spela. Träffa Berit och Lars också.
Tyvär var det inte riktigt så stimmigt och stökigt som jag vill
ha det. Lite för mycket luft mellan människorna men lite dansade
vi så det var okej.
Vi cyklade till stan innan det var slut och gick in på Harrys men där
var det inte heller nåt vidare så vi tramsade och tog kort på oss
själva i baren innan vi stack hem.
Lagt in massa kort på face-book,nu på förmiddagen. Det är himla
kul och jag vet vad folk håller på med. Synd bara att de flesta av
mina närmaste vänner inte skaffar face-book.
Igår gick solen i kvadrat till min måne en aspekt som jag dessutom
har i grundhoroskopet.
Stor kris när jag skulle hitta kläder att ha på mej för kvällen.
Förtvivlan över alla korkade kläder jag köpt som passar en yngre
smalare person.
Den jag inte är.
Hade hela dan en känsla av förfrämligande. Dendär personen
som jag  tycks vara gillar jag helt enkelt inte. Detdär leendet,
detdär sättet att prata det kan väl inte vara jag?
Lite jobbigt faktiskt.
Semestrarna börjar ta slut för folk och för mej väntar ett gigantiskt
kroppsarbete med att styra upp kolonin som växt igen.
Det brukar ordna sig men det är lika tråkigt varje gång innan jag
satt igång. För då blir det kul. Man grips av arbetet,mödan är en bisak.
Drömde att jag simmade över ett riktigt riktigt djupt vatten och kunde
känna en skälvning.
Som en liten jordbävning.
Vadan vadan...?

Kommentarer
Postat av: Vickan

Du är bra som du är! Och har alltid finfina kläder :)

2009-08-10 @ 16:45:15
URL: http://filmflykt.blogg.se/
Postat av: ulla

jaja tack för stödet. Men det är ju faktiskt inte lätt

alla gånger. Tord blir helt knäckt när jag håller på.

Kanske skulle man skona sin omgivning när man flippar

ut i sina komplex och nojor...men att skona omgivningen har väl inte riktigt varit den här släkt-

sidans bästa talang

2009-08-10 @ 19:02:50
URL: http://ullaunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0