Tuggar knäck

Och är så in i vassen trött. Har sovit så dåligt flera dar i sträck
och imorse hade jag ställt klockan för att hinna bodybalansa så
det blev inge sova inte.
Julafton och juldagen var supersociala dagar och det blir kanske
för mycket för en enslig själ som min. Mental överhettning eller nåt, i kombi-
nation med sockerpåslag och fettdiet. Med inslag av snaps.
När jag sen ska sova fortsätter samtalen i mitt huvud och inga sömntåg
ens saktar in på min station.
Idag är det bara Torden och jag som tuggar oss igenom knäcken och
chokladen efter all restmat.
I kväll slöar vi och kollar på teve,på ankan.Ville inte förstöra julstämningen
innan med hennes malande nasal vulgära provokationer men nu går det
bra,bara jag har inställningen att hon är ett stort skämt,för uppretad
tänker jag inte bli. Det är hon inte värd.
Gått på annandagsrea och inhandlat en kappa för 299 kronor.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Tack för juldagspåhälsningen! Mycket trevligt! Hoppas jag hinner till Vbg en gång till innan Bali.

2010-01-03 @ 15:12:54
URL: http://filmflykt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0