Vanlig förkylning kan vara cancer

Vilken underbar löpsedel Aftonbladet hade igår! Det blir som en parodi
på "skrämseljournalistiken",mitt i influensatider!
Cyklat till yogan genom snön och hittat balansen efter lite
"family-issues" igår. Det är inte lätt alltid att vara människa.
Summan av alla våra minnen och minnen av känslor,minnen av
sår,spår generationer bakåt,allt ska vi bära fram i våra ansikten
i våra ord och i våra handlingar  . Och frånvaron ,bristerna och
underlåtelserna.
Ack ja,dränerade mej på energi,väckte mej med jobbiga tankar
i gryningen.
Inget på teve under lördan, så vi såg en film "stay" jag spelat in
från fredan. Gillade hur den var filmad och mysteriet som byggdes
upp...men så blev det liksom ingen förklaring. Inte ens en över-
naturlig sådan. Snyggt men ologiskt på alla plan.Frustrerande.
Nu ska bästa V  komma och hjälpa mej. Kanske  med att sätta
in bilder i denna blogg. Och till kvällen kommer lilla A för att sova
över. Det blir nog bra

Kommentarer
Postat av: Vickan

Åh vad härligt vi hade idag! Jag har bokat och betalat (icke om eller avbokningsbart) ett finfint hotellrum! Bästa U!

2009-02-22 @ 22:03:24
URL: http://filmflykt.blogg.se/
Postat av: Vickan

Nu har jag läst din profilpresentation. Vill du gifta dig med mig?

2009-02-23 @ 22:16:10
URL: http://filmflykt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0