mycket fest

har det blivit. Bästa Lars som ser galen ut på bilden i inlägget nedan fyllde år och älsklingen och jag
åkte upp till göteborg för att gratta. Men att köra bil i Göteborg innebär nästan alltid att man
måste bryta någon trafikregel för att inte hamna helt åt helskotta fel! Svårt.
Så trevligt i bästa B´s och Lars fina lägenhet. Äntligen hade de fått igenom balkong-
bygget, så nu kan de äta frukost där i vår.
Lite mat och lite vin,nån öl och lite Baileys till kaffet - och nog sjutton gjorde den mycket
måttliga konsumtionen ändå att jag fick huvudvärk nästa dag.
Men  vi åkte ner till stan för att köpa kalk,plantejord utan konstgödsel i och torvmull, körde
det till kolonin och sen till stan för lite lördagsfika med vänner.
Gallerians fik ombyggt. Bättre!
Lördagskvällens kalas var till dotter och svärsonen.Huset de köpte tidigt i somras är en
sån lyckträff! Byggt 1938,mycket fönster,källare och äppelträd i trädgården. Och jag
cyklar dit på åtta minuter,det är det bästa.
Huset var fullt av folk som pratade i mun på varann,åt gott och drack vin,barnen lekte i
en stor stojande hord.I varierande storlek sprattlade dom omkring på vardagsrumsmattan
och ljudnivån var avsevärd.
Om det beror på husets atmosfär eller alla som var där - det blir väldigt livligt och pratsamt.
kanske att alla närvarande alla älskar att prata.
Jag är uppriktigt lycklig över att lilla A får växa upp i den atmosfären!
Kväll efter en mycket sällskaplig helg. Bästa V var här och hjälpte mej med datorn,
ack vad mina kunskaper är bristfälliga!
Nu ska det dröja innan det blir fest, för det tar på krafterna.


Jag har placerat min blogg i Varbergbloggkartan.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0