socialt

Med dottern här hemma.Vi brukar hamna i klinch med varann men
än så länge funkar det. Mina barn är mina strängaste lärare
och det finns inga som så slår ner på mina rutin-reaktioner,
slentrianmässiga undan-manövrar,later,manier och upprepningar.
Det är också de som visar mej vägar in i framtiden och ibland
upplever jag att jag väldigt gärna umgås med dem

Plockat en hel cykelkorg med nässlor idag och vi bjöd på
nässelsoppa, sushirullar och toffee-banan-paj. Som jag tog en
liten bit av (trots socker-avhållsamhet)

Det regnade hela morgonen så det blev varken koloni eller
träning ,bra väder för växterna. Men huvudvärk och illamående
av väderomslaget. Det gick över efter wasabin.
Älsklingen kom hem från Stockholm och Metallica-konserten.
Nöjd, även om han sett de bättre. Lite splittrat.
Mirre visar mej saker på datorn och hon är så snabb och
självklar.
Känner mej dum och trög och utan nån minneskapacitet
alls.Ingen rolig känsla .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0