Kaffe, radio och Tord med veckans alla tidningar

En natts god sömn och ganska ljust ute. Målat på förmiddan här
och hört  Linda Rosing upprepa sig i P 3. Hon passar nog väl i sin roll som
bloggerska,där hon kan dela ut banala råd till tonårstjejer.
Men nu var hon så glad så glad. Träffat den rätte hade hon gjort och nedkomma
med deras gemensamma barn skulle hon göra vilken dag som helst.
En lång och krokig väg till det alldeles vanliga svensson-livet som tycks vara
det hon hela tiden har längtat till.
Men man får ju verkligen säja att hon "lyckats",utan att ha någon talang
över huvudtaget. Såg ett av hennes dejtingprogram och det var alldeles
hemskt.Hon saknar helt den livfulla karisma som t.ex Gynning har.En
alldeles ointressant personlighet. Kanske inte i sitt privatliv, vad vet jag
men ingenting som förmådde tränga fram i rutan iallafall
Jaja.
Älsklingstorden har återuppstått och dykt upp här hemma.
Vi åt frukost med mörkrostat brygg så nu har jag övertygat honom om
att det ska bli skönt med en promenad.
Fota lite ute vid Subbe kanske och en tur uppåt stan som har öppen
kommers idag. Lönehelg lönehelg.
Själv kniper jag om mina pengar för allt jag är värd hur
mycket omvärlden än lockar med varor och tjänster.
Potäter och hembakt bröd,det är jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0