I reklampauserna till Top Model

Tur för mej att jag känner mej så innanför fast jag simmar runt i
Reinfeldts "utanförskap". Att jag är så innanför min hud,mina ögon,min mage
och mitt hjärta, i centrum av världen, i centrum av mitt liv.
Men nåt fel måste det vara på mej för jag tröttnar aldrig på " Top Model".
12 säsongen,lika spännande, skriver blogg i reklampauserna.
Annars har det varit en go helg med bio, Träning och Tord. Lite hälsa på
med paj-ätning hos Svenssons. Givetvis var vaniljsåsen äkta, med prickar
av svart vanilj, gottgottgott. Nu får jag ha sockerförbud igen.
Tränat flowing. Det är det värsta. Och ju bättre man blir på tekniken
desto jobbigare blir det.
Man kavar runt på en plastmatta med små "pads" under fötterna,eller
underarmarna eller knäna. Funktionell träning.
Man tror man ska dö.
Men obehaget under träningen står tydligen i omvänd proportion
till behaget efteråt. Att det ska vara så?
Nu är det slut och min favorit,lustiga Allison får vara kvar i tävlingen.
Köpt nya leopardvantar. De gamla har jag lagat flera gånger.
Nu ska jag se ett program om Erland Josephson, som jag älskar.
Både som skådespelare och författare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0