Gemytlig dag

Än så länge . Tvättstugan och biblioteket. Förnyar lånetiden på alla
böcker så finns kanske chansen att läsa de flesta. Hittar Bodil Malmstens
senaste " de från norr kommande leoparderna" på snabblån.
Läste ut Marcus Birros svartsjukeroman igår och såg honom sen käka mat
och dricka alkoholfritt  i " Kattis & company",ett program jag inte sett
förut men som var rätt trevligt och lagom långt på en halvtimme.
Nu äter jag soppa till "Escape to the country" på 4+ och
skriver i reklampauserna.
En viktoriansk prästgård i Lincolnshire var helt underbar. Kan man
hitta en sån för en billig peng här på västkusten tro? Med blyinfattat
glas och gamla eldstäder...
Ska snart springa ner till tvättstugan,känner lite av bodypumpen igår,
på ett rätt gott sätt,lite träningsvärk är helt okej.
Omstrukturerar min träningsvecka,får skippa fredagsträningen för
då är vi bjudna på fest så jag vill spara mina krafter.
Så får man göra när man närmar sig min aktningsvärda ålder.
Fast i vår del av världen är väl knappast ålder aktningsvärd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0