Tjoho, över ett år

Har jag bloggat nu, upptäckte jag !
Lyssnar på P 1 " nya vågen" ett riktigt bra kulturprogram. Just
nu rescencerar de " Alice-filmen" av Tim Burton. Den får inget
vidare kritik tyvär , men jag hoppas kunna gå och se den ändå.
Någon höll en liten monolog om att man ska vara tacksam
mot tonåringar för de alltid kan ge en tips om bra musik.
Å så sant!
Det påstods att bara tre % av alla vuxna bryr sej om att söka efter
ny musik, de flesta nöjer sig att lyssna på sin gamla favoritmusik
och sina gamla band.
Dit hör jag faktiskt inte, för jag avskyr upprepningar . Visst händer
det att jag lyssnar på gammal favoritmusik, men jag lyssnar nog hellre
på radio på P 3 för där kan jag om jag har tur höra något helt nytt
och älskansvärt.

Dammsugit, fruktansvärt trist. Har på mina stora radiolurar för att få
stimulans . Jag står inte ut med att ha tråkigt.
Satt tomatfrön. Balkongdörren är öppen ut mot den starka solen.
Ska sätta på mej träningskläderna och se på Seinfeld snart och
vara i startgroparna så fort det är slut och cykla iväg på lite
bodypump.
Smalare blir jag inte...men starkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0