På överkastet


Kommentarer
Postat av: Ev

Åh, är det nytt? Fint såg det ut iallafall.



Vem är Halvan? Är det din andra hälft eller sonen? :-) Såg nämligen inlägget med ödlorna. Det lustiga är att min dotter pratat mycket om sådana. Men, problemet är maten... att de äter syrsor och sånt. Hon vill ha ett djur som är vegetarian... för att slippa insekterna.

2011-04-08 @ 20:04:01
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: ulla

Halvan - Alvan - mitt barnbarn...Jo det är hon som har ödlorna. Hennes mamma vill inte att jag ska ha bilder av henne på facebook eller blogg och det kan kännas lite tråkigt ibland eftersom jag älskar att fota en massa nuförtiden, men jag förstår helt min dotters argument. Jo ödlorna äter ju syrsor och dom får man ha i en speciell glaslåda och dom är rätt äckliga faktiskt, och låter högt gör dom också. Återstår för dej att leta efter ett vegetariandjur då. Marsvin...men dom är tråkiga och äter jättemycket. Ödlorna äter en syrsa var tredje dag.

2011-04-09 @ 09:44:11
URL: http://ullaunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0