Bild

        Ååååååå jag hatar att de ändrat! Mitt bloggskrivande som flutit på
som en dans trots mina bristande datorkunskaper. Nu kan jag inte ladda
ner nya bilder och klickar och klickar och fattar inte ett jota!
 
            Tills för en stund sen var jag harmonisk och tillfreds - nu är jag
högeligen irriterad.
 
             Skinnet efter brännskadan läks så fint , det enda tråkiga
är väl att jag inte vågar sola magen i sommar.
Värre problem finns välan i världen...
 
        Men nu är det stackars Torden som har problem.
Fått en stor jäkla böld på skinkan. Eländig är han.
Släpar sej till jobbet ändå men sen är det inte mycket mer.
Äter penicillin och smärtstillande, ska väl snart må bra igen.
Igår sprack den iallafall så kulmen vart nog nådd.
 
            För mej har det varit väldigt socialt med folk som
hälsat på. Jupiter trigon venus och snart jupiter trigon merkurius
lockar fram detdär.
 
              Idag mulet, dödat stora sniglar och skördat . Ska
klippa ner massa spenat och förväll och frysa ner. Äta fänkål
och en massa sallad, steka squash med grönmögelost.
 
         Rosorna knoppas och börjar slå ut och det känns fridfullt
på det stora hela i min trädgård.
Händerna är läkta och magen har nästan helt slutat strama så nu
kan man nog se hela den historien passerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0