Så mycket bättre

En trevlig kväll på stan!  Precis vad jag behövde. Hemma hos bästa M i den
vackra vackra lägenheten i det gamla röda trähuset mitt i stan. Levande ljus
och stämning,Wheels and Wings arrangemanget fick pågå i en annan del av
stan utan vår medverkan.
Jag skakade regnet ur paraplyet och gjorde mej hemmastadd och vi la hallon
i drinkarna så det blev nyttigt.Sen pratade vi och pratade,lyssnade på Rufus
Wainrights  underbara musik.
Ute var det inget vidare, tidigt så det var mest matgäster och turister. Bästa M
slog en pling och bjöd in oss till väninnan-mitt-i-stan. Trevligt prat och smask
på vad som fanns kvar av ostbrickan och lite rött.
Hemma halv två på ett strålande humör. Älsklingen troppade in vid sex,hemma
igen från hultsfred och Metallica. Anthrax ställde in, Primal scream och Machine-
head var bra.
Metallica gjorde ingen besviken.
Och imorse tog jag mej till ett fullsmockat bodypump-pass,med endast en svag
huvudvärk som man kunde klara. Cyklade med bästa A bort mot kolonierna
där jag öppnar och vattnar växthus. Plockar en stor presentbukett för vi ska
åka på kalas till älsklingens goda vän. Ska få se hans nyköpta hus för första
gången. Such a good looking guy,fortfarande fågelfri från hjärtats band.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0