God dag

Nybadad, nytvättat hår,mår underbart.
Dagen började med lite sitta vid datorn och skriva astrologiska transiter
till vännen Sven, som är nyfiken på vilka energier som svirrar omkring
i framtiden.Lite facebook och blogg hinns också med.
Cyklar till kolonin och träffar Anna och vi sitter länge länge i den varma
höstsolen som värmer upp altanen.
Sen gräver jag komposten och tänker att om den är symbol för min
förbränning så har jag bra fart. Mycket är redan jord fast den knappt
är mer än ett par månader gammal.
Men så går grepen av så jag tvingas sluta.
Vad det skulle symbolisera vill jag inte tänka på.
Hem och fixa mat,kolla facebook igen och ser att dottern blir tvungen
att köpa ny dator, stackarn.
Ner i motvind till bodybalance där bästa M redan väntar. Hennes
sambo är flyttad till varberg och för första gången andats utan respirator.
Och han är kontaktbar!
Goda nyheter!
Cyklar som vinden efteråt till Gifs loppis som har 50 % och jag köper en
tavelram för 10 spänn och ett par rejäla kängor för 15.
Träffar känningar   och allt är väl och jag cyklar hem med aftonsol
mot ögonen och vinden känns härlig och fri och jag känner mej absolut
lycklig.
Börjat läsa " Den dagen min dotter blev galen" av Michael Greenberg en
man som jag såg på teve och prata om sin bok för ett tag sen.
Den verkar väldigt fängslande. Galenskap har alltid fascinerat mej.
Och nu såg jag i tidningen att "det okända" kommer på 4 +. Kan det
vara sant? Hoppas det inte är repris nu.
Min lyckodag!
Henrik thorhammar pratar trevligt på p 3 och dom har spelat underbar
musik. Jag älskar faktiskt Beyonces "Halo".
Nu havremjölken, den varma goda och knäckemackor.
Och sen senare " true blood!".

Kommentarer
Postat av: Mikael Gaunitz

Hörde ryktas at en äkta U.Jonsson var till salu på GIF för någon vecka sedan. Nu är det såld. var det du som köpte den?

2009-10-07 @ 22:22:19
Postat av: ulla

jävla skit, jag har fasat för att hitta mina grejer där. Inte jag som köpte,nej

2009-10-07 @ 23:04:26
URL: http://ullaunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0