Ängslig, stark, orolig och lite glad.

Ja det är nog våren...
Cyklade i tajts och lilla skinnjackan ut i solen.
Ja bara ett lager tajts!
Eftersom jag alltid blir så kall om ändalykten brukar jag vara
inbakad i flertal lager.

Alla plantor ute på balkongen, samsas med vädrande täcken och
kuddar. Blir en liten solplats i korgstolen för mej att klämma ner
mej i och få sol på näsan.

Tvättstugan.
Naturligtvis tittar den där kvinnan ner som alltid vill tvätta på
min tid. Hade en sån kvinna där jag bodde förut, en annan alltså,
av samma sort.
Nej, jag vill inte samsas, jag vill inte att nån annan plockar ut mina
underkläder ur torktumlaren, jag vill helt enkelt vara ifred!
Är inte en sån som vill göra saker tillsammans.
För då kan jag inte tänka. Kollektivet innebär ett störningsfält .
Förlååååt!!!
Hon fick ett löfte att komma ner en stund innan min tid är slut, så
jag är inte enbart elak.

Vampyrerna har tagit över så gott som hela New York och nu har
äntligen själva mytologin tagit sej i storyn. Gillade ju inte de här
zombieaktiga dumma snabelförsedda vampyrerna som Del Toro och
Hogan fört in. Men nu finns här en Mästarvampyr. Ord som uråldrig
och gamla världens vampyrer har tagit sej in i berättelsen, så nu
börjar det likna nåt. Och att det är en Konspiration, maktbalansen
mellan människa och den blodtröstiga rasen ( är dom utomjordingar) har
blivit rubbad.

En telefonförsäljare lyckades få mej att byta till deras bolag från Telia.
Bara det att jag sen såg att jag ju inte har Telia....
Får skicka in en ångerblankett då som dom lovade skulle medfölja.
Hoppas det inte blir nåra konsekvenser.
Jag vill inte göra sånt här!!!
Jag är ett baaaarn.
Nån vuxen får ta över här.

Kommentarer
Postat av: mariana swärdstedt

kul att läsa dina inlägg, jag känner väl igen det där med försäljare...

2011-03-22 @ 18:59:55
Postat av: ulla

Kul att du kikar in här Mariana! Jodå, jädra försäljare, jag är så lätt att förvirra så min enda chans borde vara att lägga på luren direkt, men här hände nåt.

2011-03-24 @ 11:24:33
URL: http://ullaunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0