Ozzy och jag

Ååååå så jääääkla sjuk jag är!
Rotar igenom medicinskåpen, tar lite av varje för jag står fasen inte
ut. Påhejad av läsningen av Ozzy Osbourns självbiografi.
Vad har den mannen inte tagit, och hur fasen har han överlevt!?

Fast att han klarat så långt är väl Sharons förtjänst. Och killen har
ADHD!
Läst om hel massa kända framgångsrika människor som har det
och vilken "nytta" de kunnat dra av energin och gränslösheten.

Lite energi skulle jag kunna behöva.
Tredje dagen och jag mår inte ett dugg bättre.

Torden är iväg på Sweden Rock och jag skulle kunnat cykla iväg på en
fest som med all säkerhet hade blivit skittrevlig, istället ligger jag här och
strör snorpapper omkring mej och har Huvudvärk!!

Tror att allergisnuvan och det täta och raspiga i näsan lockat fram
en bihåleinfektion. Dessutom har jag en finne inne i näsan på insidan av
näsväggen.
Senast jag rotade i Tords badrumsskåp hittade jag nån salva mot
öron- och ögoninfektioner. Sprutade lite av den i näsan och i örat som också gör
lite ont.
Kan väl inte skada hoppas jag...

Och ajurvedaoljan som bästa Vickan kom hem med från Indien skulle
hjälpa mot feber och huvudvärk. Både dricka och smörja på skallen.

Så nu är jag så jäkla läcker, omålad, stönig och stånkig, snuvig och
med oljigt hår....

Ska läsa klart Ozzy och hoppas att vi kan gå mot ett renare och
hälsosammare liv, han å jag!


Kommentarer
Postat av: vickan

Kan du bli annat än frisk av den där dunderkuren?

2012-06-09 @ 22:54:34
Postat av: ulla jonsson

jodå, den fick sin funktion, tack Vickelivick!! :))

2012-06-11 @ 23:40:36
URL: http://ullaunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0